2013. július 11., csütörtök

3.rész "Idő ugrás "

3.rész 
 "Idő ugrás  "
Nos tudom,hogy az előző rész milyen rossz lett :/ de ezt jobbnak szántam.A komik  száma nagyon karcsú amit meg is értek. A feliratkozok egyre csak nőnek aminek természetesen örülök.
A történet most  kezd egyre izgalmas lenni.
xXxAncsaxXx
1 év 7 hónap múlva 
Huhh hát van mit mesélnem az egyszer biztos.Mikor vége lett a sulinak ,el mentünk az x factorba  ...igen elsőnek hülyeségnek tartottam és ki is röhögtem őt e miatt ..de ha nem megyek el talán még most is csak szomorkodnék.Külön jelentkeztünk.Szinte el se gondoltam ,hogy  meg fogjuk majd nyerni és sztárok leszünk.Na akkor menjünk vissza az időben.A válogatás jól sikerült  nekem is és Jadenek is jól sikerült.De viszont a mentorok úgy látták jónak ,hogyha csapatba tesznek minket...így alakult meg az Orion.Össze kerültünk másik 2 lánnyal akit név szerint nem ismertem.Előadtunk  azt a dalt amit be tanultunk ...de a mentorokat nem ragadtatta el . Őszintén szólva  nekem se jött be annyira ...nem is volt össz hang és nem is engedték ,hogy meg csillogtatsuk a tehetségünket.Mikor válogatták a csapatokat minket nem említettek  csalódott voltam de valahogy csak el kellett fogadnom.Ott ültünk majd egy fekete cuccos pasas szolitott 4 nevet "Jade Thirlwall" "Leigh-Anne Pinnock" Perrie Edwards "  "Jesy Nelson " egy perce meg állt a szívem .Jadel egymásra néztünk el se tudtuk képzelni  mit akarnak velünk.Ki vánszórógtunk a mentorok elé . Kicsit féltem ,hogy mit fognak mondani de amikor azt mondta  lát bennünk tehetséget , és ha akarunk együtt 4-en lehetünk egy banda. Habozás nélkül igent mondtunk na és ezek után jött a mentor ház  és az  x factor. Megvolt az össz   hang  nagyon jó barátok lettünk végre van 3 tökéletes barátnőm. Jött a hírnév amit élveztem is amit már kevésbé kedvelek :paparazzikat.Az x factor meg nyerése után egyre jobban érdekelte őket miket csinálunk . El se hiszem  példakép lettem ,ez az egész olyan hihetetlen.De mára már olyan természetes. KB ennyi lenne...olyan boldog vagyok....szinte ki  csatanok az örömtől.El értem azt amit akartam ,és most pedig itt ülök a saját Little Mixes házunkban.Most jutott eszembe ,hogy ma mutassa be Jade a pasiját...annyit áradozik róla.Jól kell kinézek  nem akarok  rossz be nyomást tenni rá.Unatkoztam így készülődtem az estére.Fogalmam se volt mélyk ruhám vegyem fel...egy kis ez egy kis az és kész ..a tökéletes ruha. Kedvenc ruhadarabom egyike volt már rajtam egy párszor.Fel kentem a sminkem , meg csináltam a hajam és indulásra kész.Jade küldött egy sms-t .
amibe ez állt "Leigh gyere  London Road 48 szám alá itt kint foglak várni pusz Jade " el mosolyodtam majd hívtam egy taxit . Jesy ő nem tudott jönni mert haza utazott a családjához Pezz ő  meg aszem Kathel  ment vásárolgatni . Jade ő egész nap a fiújával volt.Se név semmi csak annyit tudok róla,hogy fiú na meg azt a sok jó dolgot amit mesélt Jadey . Már nagyon kiváncsi vagyok rá .
-Jó napot ,hová lesz az ut ?-kérdezte a taxis a kocsiban.
- Öö jó napot London Road 48 !-válaszoltam.A sofőr bolintott majd el  indultunk . Nem volt messze csak a város másik felébe volt . Elégé izgatott voltam...a találkozás miatt.El se tudtam képzelni..milyen lesz majd.

*********************************************************************
Mikor meg érkeztünk a ház elé már Jade várt .
-Szia !-köszönt nekem.
.....................

Bocsi e késért de a kövi rész hamar jön 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése