2013. június 28., péntek

2.rész "Vége a Múltnak "

2.rész
"Vége a Múltnak "Huhh hát meg se tudok szólalni 4 fel iratkozó ki ugrik a szemem a másik blogom 10 rész után nem lett annyi. És meg kaptam az 1 Díjam is amitől egyszerűen el ájulok. "Kicsit" késett ez a rész de itt van csak olvasni kell  na annyit kérek ha el olvastátok nem sok csak be pipáljátok milyen lett ennyi akinek van ideje az szánjon rém egy komit igazán jól esne na nem pofázok itt a rész.


11 dolog rólam:
1.Rendelkezek egéséges egoizmusal.
2.Kedvenc állatom a ló.
3. Ha ideges vagyok el megyek az embertársaságtól mert rajtúk tölteném ki az idegem.
4.Kedvenc színem a kék.
5.Ha el határozok valamit akkor az úgy van.
6. Túl őszinte vagyok.
7.Járok focizni.
8.Régen szerettem a Mexikói sorozatokat.
9.Imádok hülyéskedni, egész évben az csinálom.
10.Sokan beképzeltnek tartanak  de engem hidegen hagy.
11. Általában  könnyen barátkozok de idő kell mire barátomnak hívlak.


2)11 kérdés-válasz
1) Van házi állatod ? Van sok, van 2 lovam, kutyám ,csibém kis kacsám ....stb.
2)Mi a kedvenc tantárgyad ? Angol
3)Mi a kedvenc zenéd ? Minden ami 1D
4) Mi volt a legemlékezetesebb kirándulásod ? Nem volt még olyan
5)Kedvenc színészed ? Leonardo Dicaprio
6) Kedvenc színésznőd ? Selena Gomez
7) Hánykor kelsz (kb) hétvégén ? Mikor hogy
8)Mi a kedvenc kiegészítőd ? A karkötőim meg a nyakláncom
9)Hogy néz ki a kedvenc ruhadarabod ? Lazán
10)Milyen fajta mobilod van ? Samsung Galaxy mini ami nem éppen mini....
11)Mi a kedvenc filmed ? Fekete Szépség,Romeo és Júlia ...



Gondolhattam volna,hogy ez lesz nem múlik el úgy hét ,hogy  eszembe ne jusson. Nem tudok rajta túl lépni.Megint végig fut az agyamon az a baleset , ha akkor nem indulunk el akkor most nem így lenne minden más lenne.De egyszer túl kell lépjek rajta  előbb vagy utóbb és rájöttem ennek most kell meg történije . Igen úgy érzem kész vagyok magam után hagyni a múltat.Ideje el feledni bár tudom ,hogy az a seb mindig bennem lesz. Az eset után Jade-el sétáltunk nálunk.Egy kicsit lustálkodunk  meg ilyeneket pihenünk a meccs előtt.Lassan sétáltunk a járdán zenét hallgatva. Eszembe jutottak a téli játszások,az út be volt fagyva neki futottunk  majd végig csúsztunk . Egy mosoly bukkant fel a szám szélén, igen a tél. Nem szeretem   de azért jó volt hülyéskedni. Végre meg érkeztünk hozzájuk.Meg töröltük a cipőnket az ajtó előtt,majd be mentünk.
-Jó napot Mrs.Thirlwall !!- köszöntem az anyukájának ,ő egy fej bolíntásal viszonozta .Jade meg puszilta majd fel mentünk a szobájába.
-Dobd le valahová magad !-szólt Jade.Mi általában olyanok vagyunk akiknek nem muszáj beszélni így is meg értjük egymást. Jade  el kezdett kutakodni az egyik fiókjába.
-Csukd be a szemed !-vigyorgott Jade.Már valamit akar tudom,érzem. Be csuktam a szemem valamit a kezembe nyomott papír anyaga volt kemény. Ha ez az amire én gondolok akkor szívrohamot kapok.Nem mertem kinyitni a szemem.
-Jade ha ez az amire gondolok akkor én szívrohamot kapok ......-szemeim még mindig csukva  voltak. Nem voltak nyitva de mintha láttam volna ,hogy mosolyog.
-Én nem tudom nézd meg !-zsiványkodott. Mikor ki nyitottam a szemem mit láttam ? Vajon mit  ? Hát 2 koncert jegyet, 1D természetesen .
-Jade, én nem.....-dadogtam az örömtől
-Nem hiszed el ,hogy ez  veled történik...stb-fejezte be helyettem a mondatot .
-Nem tudom el hinni !-szokás szerint dadogtam.Erre vártam amióta ismerem őket. Egy koncert  minden directioner álma és most teljesülni fog.
-Pedig hidd el, megyünk egy 1D koncertre !-ki tört mind kettőnkből a fangirl roham.Valahogy túl szép ,hogy igaz legyen  de most nem is érdekel az érdekel ,hogy végre el jutunk oda.  Még egy csomót gépeztünk persze olvadoztunk a sok képtől .Mire észre vettük már fél nyolc volt. Nem is tudom ,hogy telt el ilyen hamar. Talán siet az óra ? De mindegy  is aszem indulok.Le mentünk a lépcsőn az anyukája éppen a vacsorát főzte .
-Lányom, maradj itt vacsorára most főtt ki....!-csalogatott Mrs.Thirlwall ,megmondom az őszinteséget nem vagyok éhes amúgy se szoktam meccs előtt enni.
-Köszönöm,de nem vagyok éhes és amúgy is mennem kell !-utasítottam  vissza az ajánlatát .
-Te tudod de nem zavarnál.....-nyalta meg az ujjait.Jade ki kísért a kapuig  és el indultam haza fele.Nem szeretek este erre járkálni olyan sötét van.Joe ilyenkor szokta verekedtetni a kutyáit , át hallatszik a vonyítás alig lehet aludni.Pont most sétáltam el a házuk előtt gyorsan kapkodtam a lábaim,hogy hamar haza érjek.A ház felől világosság jött ki.Csomóan bent voltak nézték a verekedést. Nem tudom mit lehet ebbe élvezni ,szegény állatok volt már szerencsém látni mekkora sebeket hagynak egymáson.Bent a házamban sötét volt. Bementem a fürdőbe és le fürödtem . Imádok fürödni  meg engedem a kádad és bele vetem magam fel emelő érzés . El lazultam a kádban.Aszem olyan 40 percig voltam a fürdőbe utána már muszáj volt kijönni. Majd le feküdtem és el aludtam .



Bocsi a késésért de sok dolgom volt.Rövid lett de a kövi hamar jön és hosszú lesz.Komi el ne felejcsetek hagyni. Mert ha nincs jel nem tudom ,hogy irjak-e  vagy sem.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lesz szóval folytasd!! :) Imádom a Little Mixet ezért természetesen olvasni fogom a blgodat. :)
    Egy Mixer...<3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm én is nagyon imádom
    #Mixer4ever

    VálaszTörlés