2013. június 22., szombat

1.rész Emlékek

1.rész
Emlékek
Végre ez a blog nem indul olyan nyögbenyelősen. Ha van is helyesírási hiba nézétek el mert ez a meleg már kihat a szememre meg az írásomram.
Komikat felirtkozokat várom nem harapok.
Jó olvasást.
Ugyan az a  reggel ugyanaz a nap.A plafont bámultam és arra gondoltam , milyen nehéz volt eddig eljutnom de sikerült.Át futott az agyamon milyen lett volna ha ? Milyen lett volna ha..nem halnak meg ?Nem is itt lennék. Ez az utca a csibészekről híres,remélem értitek pittbull kutyák,lopás,rozoga házak. De jobb mint a semmi mellesleg engem nem bántanak mert már ismernek. A nagy gondolkozás közepette jutott eszembe,hogy ezen a héten még menni kell iskolába. Ki másztam a rozoga ágyból ami úgy nyekergett mint Mrs.Clark széke mikor ráül.El vánszorogtam a fürdőig , jól meg néztem magam igen elég nyúzott a fejem.Megmostam hátha javul az állapota , de már megszoktam. Megnéztem vajon mit vegyek fel ? Ki is szúrtam a kedvenc rövid nadrágom egy laza has pólóval , na meg persze a torna cipőmmel.Nem vagyok olyan mint a többi lány ha nem kapom meg a legújabb magassarkút akkor már nyávogok. Nem maradok a jól meg szokott torna cipőmnél.Mielőtt még elindultam rá pillantottam a Zaynes poszteremre és azt magyaráztam neki " majd egyszer együtt leszünk " attól amiért  szomorú vagyok az nem azt jelenti nincs saját személyiségem , csak mikor rossz kedvem van akkor nincs.
Sétáltam ki a sarokra na de nem arra a sarokra amire mindenki gondol hanem ahol Jade lakik. Joe a szomszédom elég sötét alak, ott ült a padon korán reggel és meg nézte a kutyája sebeit amit tegnap kapott.Mondom én ezek tényleg nem tiszták.Nem volt egy hosszú utca így hamar a végére értem.
-Jó reggelt Jade !-szaladtam hozzá egy ölelésel.

-Jó reggelt Leigh !-köszönt vissza.Ő a legjobb barátnőm ő is szereti az 1D-t.Jade kedvence Harry nekem meg Zayn.Igen ez csak egy álom marad bár  legbelül reménykedek.Sétáltunk az iskola  fele én út közben ,meg láttuk azt a plakátot ami egy 1D-s koncertet hirdetett.Egymásra néztünk majd sohajtotunk egyet.Igen ez csak egy  álom marad vajon milyen lehet ?Aww most úgy el képzeltem, álmodozni lehet.Az osztály terem ugyan olyan unalmas a cica babák magasbnál magasabb cipőkbe járkáltak.Hálistenek ez  az utolsó évem itt.A nyára azt  terveztük Jade-el , hogy elmegyünk  az x-factorba meg probálni hátha be kerülnénk de az lehetetlen.Jade nagyon akarta neki nem tudtam nemet mondani .Le  pakoltunk a padba és elkeztünk beszélgetni. Matekal kezdünk,nagyon de nagyon utálom mindig is rossz voltam belőle az erős 3-mas. Beszélgettünk az 1D-ről is . Ha már itt tartunk el mesélem ,hogy lettem Directioner . Még régebben  Jade-nél aludtam és néztünk egy zenés csatornát.Meg szólalt a One Thing  azt gondoltam végre egy jó zene és mikor meg láttam Zayn-t egyből tudtam ő az én kedvencem.Az egész estét azzal töltötük ,hogy uttánuk néztünk képet nézegettük és hát na. Aki egyszer elkapja nem szabadul belőle.Becsengetek  és be jött Mrs.Clark ő az a híres tanár aki akárhányszor ráül   mindig recseg majd a székre fogja. Megint recsegett a "szék" mindenki kuncogott.
-Jó gyerekek ma egy hosszú  egyenletet tanulunk !-mormogott majd valamit firkált a táblára . Az egész tábla tele volt vele, majd mindenki kb így nézett egymásra.
Igazából nem nagyon kötött le mert Jade meg csinálja én meg  le másolom róla.Úgy hogy én elkezdem rajzolgatni.Imádok rajzolni és egy kicsit jól is tudok.Úgy gondoltam már Jade biztos kész így néztem a füzetét.
-Leigh ....-szólt hozzám de  én szokásomnak híven nem válaszoltam.
-Leigh....-most már egy kicsit hangosabban és bökdösött is.
-Leigh !-végül fel kiabált hanosan mindenki minket nézett.Végül csak fel emeltem a fejem már muszáj volt. Megunták,hogy minket néztek és vissza fordultak a könyvek fele.
-Mivan ?-sugttam neki.
-Nem biztos,hogy jó !-sugta vissza.Nem  baj az a lényeg,hogy kész.
-Nem baj....-másoltam tovább.Mrs.Clark jött felénk fele majd megint morgott valamit,de tényleg olyan mintha morogna.
-Maguk ketten mit művelnek itt ?-vont kérdőre minket a fingos,bocsi de ez muszáj volt.
-Őőő semmit csak meg kérdeztem,milyn óra lesz a következő !-dadogtam ki. Nem szólt semmit csak magában el mormolta az imáit.Ki csengettek majd mentük ki fele.Az egész nap ilyen laza volt.Utólsó hét már minek tanulni.Végre vége volt az utólsó órának is és le menünk a foci edzőnkhöz.Járunk focizni már úgy 3 éve és elég jól megy.Holnap mecsre megyünk de azt nem tudom,hogy hová és azt kell meg kérdezni.Ott sétált.
-Hová fogunk menni mecsre?-kérdeztem.Egy kicsit gondolkozott majd mondta.
-Liverpool, de bocsi lányok mennem kell.-bucsozott.
Liverpool ?Komolyan ?Ott volt az a baleset.Akaratlanul is újra eszmbe jött.



Bocsi a késésért de itt voltak az  uncsi tesómék és nem tudtam irni na meg most minden össze jött. Köszönöm a 4 komit meg  a 3 fel irtkozot komizni el ne felstenetebn.

4 megjegyzés: