2013. június 19., szerda

Bevezető

Helloka
Itt lenne a bevezető végét egy kicsit meg toldodtam meg átköltöttem. A lényeg hagy magad után nyomot.
Ui: Ezt be kapcsolni
Listen To Your Heart



Fáj még mindig nagyon fáj.Nem megy ki a fejemből mindennap újra és újra cseng a fülemben az a hang.Az idő most se gyógyította be a sebeim.Egyet a kezemen a másikat a lelkemben,fáj az,hogy mindent a magam kárán tanultam meg. Egyedül voltam mint az ujjam.Senki az utcát jártam.14 évesen,mikor szüksége lett volna a szüleimre akkor nem voltak velem.Egy ölelés,egy puszi vagy egy " szeretlek" is elég lett volna . Azok a karácsonyok az  az egyetlen kívánság ,hogy végre boldog legyek. Az élet nem volt kegyes , utcai zenész ként "dolgoztam "  2 évig éjjel-nappal. Mikor megszedtem magam , bentlakásos iskolába mentem.Senki nem barátkozott velem kivéve egy lányt Jade Thirlwall-t . Nagyon jó barátnők lettünk.És lám most itt vagyok tanulok ,hogy legyen valaki belőlem.


Itt lenne komizni , fel iratkozni vagy valamilyen nyomot hagyjatok magatuk után. az első rész szerintem holnap jön.

6 megjegyzés: